De droom van Mardge Pascaud

Elk sterk bedrijf begint met een aansprekende droom. De droom van Mardge Pascaud is schoonheidsspecialisten helpen met een succesvolle salon en stralende klanten. Hieraan wordt dagelijks gewerkt door een enthousiast team van Beauty-professionals. Om de droom van Mardge over te brengen naar mogelijke klanten werd een wervingscampagne opgezet met 8 diverse communicatiemomenten. Na een eerste persoonlijk contact wordt de werkwijze en de kracht van Pascaud via de post en via de mail voorgesteld. Elke stap in de campagne leidt naar verdieping op de website.

Bekijk de website

“Het eerste contact met Hans en Beeldvang was naar aanleiding van het ontwerp van onze cosmetica verpakkingen. Sindsdien werken we veel samen omdat de kwaliteit van het werk uitstekend is. Er wordt meegedacht, prima voorstellen gedaan en altijd op de overeengekomen tijd het werk afgeleverd. Beeldvang is creatief, origineel, meedenkend en betrouwbaar. Belangrijke waarden voor prettig zakendoen.”

Mardge Pascaud, CEO & Founder – Pascaud Beauty Innovations

Pascaud op de deurmat

De prospects van Pascaud kregen geregeld een mailing op de mat. Bijvoorbeeld een schuifkaart om te laten zien hoe mooi hun salon er uit zou kunnen zien

De Pascaud familie stelt zich voor

In diverse films vertellen bestaande Pascaud salons en hun klanten waarom zij lid geworden zijn van de Pascaud familie. Want wie kan Pascaud nu beter beoordelen dan de gebruiker?! Hiernaast kan er in de virtuele tour bekeken worden hoe Pascaud niet alleen de klanten maar ook de salon kan laten stralen.

E-mailings

Naast de mailing op de mat werd ook de mailing in de digitale bus ingezet in deze crossmediale campagne. De voordelen van de ontwikkeling door een partij vult u zelf maar in.

De kracht van verbeelding werkt voor iedereen.     Ook voor u?