DELA jaarverslagen. Gedrukt en digitaal

Dela is volop in beweging. Het bedrijf heeft voor een kentering in de uitvaartbranche gezorgd door niet meer te kijken naar de zonsondergang maar juist de zonsopkomst centraal te stellen. Het leven gaat door. Doorgeven en verbondenheid tussen mensen en generaties is springlevend. Dit vereist een andere frisse manier van communiceren. Beeldvang is al sinds 1998 werkzaam voor Dela. Een van onze jaarlijkse werkzaamheden is het vervaardigen van het sociaal en financieel jaarverslag.

In 2014 hebben wij voorgesteld om naast de gedrukte versies een digitale interactieve online variant te maken. Een online verslag dat meer beleving, meer interactie, meer bereik en meer efficiëntie mogelijk maakt. De mogelijkheden van online interactieve magazines zijn volledig benut in deze uitgaves die een nieuwe diepgang in communicatie markeren. Bijkomend voordeel is dat je precies kunt meten hoeveel bezoekers er waren en welke onderwerpen het interessantst waren.

Bijzondere interactieve mogelijkheden.

De techniek achter de online magazines maakt interactie, beweging en geluid mogelijk. Dit maakt bijzondere interactieve pagina’s mogelijk waarbij d.m.v. vragen de kennis van de coöperatie werd getest en d.m.v. van arbostellingen in beeld werd gebracht welke koers men moet varen. Een bijzondere pagina is de “Lieve collega” pagina waarin collega’s worden opgeroepen om lieve woorden met elkaar te delen. Helemaal Dela. Voor elkaar

De kracht van verbeelding werkt voor iedereen.     Ook voor u?