Nieuw wijnconcept: Cellar33°

Cellar33° heeft een uniek assortiment wijnen die verkrijgbaar zijn bij aangesloten wijnbars en restaurants. De wijnen die geschonken worden zijn ook verkrijgbaar via een website en app. Voor een aantrekkelijke online prijs haal je je favoriete wijn in huis. Om de drempel voor het ontdekken van nieuwe wijnen te verlagen en het gemak van thuis bestellen te bevorderen heeft Beeldvang een totaalconcept ontwikkeld.

Bekijk de website

 

Proef, ontdek en geniet!

Hoe maak je wijn ontdekken leuk en eenvoudig? Hoe zorg je voor gemak bij het bestellen van wijnen? Hoe ontzorg je de horeca in het adviseren in passende wijnen? Deze vragen stonden aan de basis van het door Beeldvang ontwikkelde concept. Een praktische wijnwijzer die in waaiervorm een overzicht geeft van wijnen met eenvoudige leuke wijnnotities is de basis van het concept.

 Wijnwijzer, proefplankje website en app

Door meer te proeven van wijnen ontdek je meer wijnen. Om dit proeven in de horeca te bevorderen is het proefplankje bedacht. Een miniproeverij van 3 wijnen voor een speciale prijs. Als je niet kan kiezen dan proef je ze toch allemaal!

De kracht van verbeelding werkt voor iedereen.     Ook voor u?

Prikkelende fotografie

Om het concept letterlijk een eigen verfrissend gezicht te geven zijn er foto’s gemaakt bij elke wijnsoort. De karakters van de wijn zijn vertaald in karakters van mensen. De eigenzinnige foto’s zijn verwerkt in alle media en in posters en canvassen voor de deelnemende horecazaken.

De wijnsoorten hebben een eigen kleur en de wijnen hebben een eigen nummer en eenvoudige wijnnotitie. Op de app en de website zijn de wijnen hierdoor zeer eenvoudig terug te vinden en bestellen. Zo geniet je meer van wijn uit en thuis.

Op dit moment loopt een pilot met het nieuwe concept. De eerste reactie’s zijn enthousiast. Dat smaakt naar meer.