De beeldvang aanpak
in 3 stappen.

Beeldvang werkt van binnen naar buiten. Want pas als je diep van binnen weet wie je bent en wat de ander van je vraagt heb je een goed verhaal te vertellen. Afhankelijk van de opdracht kijken we waar we moeten inhaken. Kenmerkend voor onze werkwijze zijn een ongekend enthousiasme en betrokkenheid.
Een rechtstreeks contact met onze creatieven versterkt dit.

Binnenkant

De kern van het verhaal. Wat is je DNA? Wie ben je? Waar sta je voor? Wat is je verhaal? Men koopt niet WAT je verkoopt maar WAAROM je het verkoopt. Het WAAROM is wat succesvolle strategieën bouwt en klanten trouw maakt. De kern helder hebben is noodzakelijk om constructief over de buitenkant na te kunnen denken.

Boodschap

Wat wil je nu echt zeggen? Op welke manier? En hoe pakken we dat aan? We formuleren de boodschap haarscherp en gaan voor de “verpakking” die daar het best bij past. Tone of voice en medium versterken de boodschap en minimaliseren de ruis. Wij helpen u de juiste doelgroep te bereiken, producten te presenteren en uw doelstellingen te realiseren. Wij durven te dromen maar ons credo “doordenkendandoen” staat voor een conceptmatige aanpak die resulteert in veel meer dan een mooi plaatje.

Buitenkant

Design en vormgeving passend bij de doelgroep en de boodschap. Of het nu een identiteit of een website is, een activatie of een verpakking, de buitenkant zal als een maatpak aansluiten op de binnenkant.
Trafficon | Website met nieuwe content

Trafficon | Website met nieuwe content

10 april 2018

Inc4 Groep | Animatie

Inc4 Groep | Animatie

6 april 2018

Vematrack | Visie & Vormgeving

Vematrack | Visie & Vormgeving

5 januari 2018

Samenwerkingsverband PO – VO

Samenwerkingsverband PO – VO

4 januari 2018